Sayfalar

13 Mayıs 2010 Perşembe

Tatile az kaldı...


  Egem bir ayda baya bi toparlandı, artık bu oyuncağına koyunca içinde kaybolmuyordu :))  Ama kuzum halen onun ne işe yaradığının farkında değildi...Biz de acemi olduğumuz için, henüz erken olduğunun farkında değilmişiz :))

   Canım arkadaşlarım Betül,Mine ve kızı Neris ,bana geçmiş olsuna,Ege ' ye iyi ki doğdun demeye geldiler...
   


Bursaspor şampiyon oldu,babası da Ege 'yi  Teksas'lı yaptı...

                                                   

        Günler çabucacık geçti ve Türkiye ' ye tatile gitme vakti geldi. Annem ve ben,tabii ki bi de Ege 19 Mayıs günü Antalya ' ya uçtuk.   Ben çok endişeliydim,çünkü bu Ege ' nin ilk uçuşu olacaktı ve ya sürekli ağlarsa ben ne yapacaktım...Neyse ki korktuğum olmadı,kuzum yol boyunca uyudu, o gürültüye rağmen  ...       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder