Sayfalar

20 Mart 2011 Pazar

Uyku Vakti....



Önce biraz şirinlik yapılır, oyun oynanır...




Sonra uyku gelince gözler ovuşturulur, mızıldanır...




Emzik ve battaniye istenir anneden, 
"nen nen nen nen..." diyerek...



En sonunda uykuya dalınır, mışıl mışıl mışıl... Uykunda melekler korusun annem seni !!!









Ahmet Egem bugünlerde gündüzleri kendi kendine uyuyor, tabii ki emzik ve battaniyesi olmadan asla !!! Akşam uyku vakti geldiğinde ise illa ki ayakta sallanmak ve annesinin o bülbül sesinden ninni dinlemek istiyor... Başkaları beğenmezse beğenmesin, ben kendimi assolist gibi hissediyorum oğluşumu uyuturken :)) Sanırım karanlıktan korkuyor benim kuzum, o yüzden akşamları kendisi uyumuyor. Gerçi ışık açmayı da denedim ama olmadı... Amannn o kadar da olsun diyorum... Bugün 7. dişi patladı  alt çenesinden... Evvelde kaç gündür herşeyi aşırı kemirmeye başlamıştı yine, demek ki diş geliyormuş alttan... Minik serçem daha ne kadar çok işin var... Dişler tamamlanacak, yürüme öğrenilecek, konuşma öğrenilecek, öğrenilecek de öğrenilecek...
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder